Wüsthof rebranding: vertrouwde kwaliteit in een nieuw jasje
Het logo dat je van Wüsthof kent heeft een facelift ondergaan. Het logo is een stuk strakker en moderner geworden, en meer van deze tijd. Samen met de nieuwe verpakkingen, die van een hoogwaardigere kwaliteit zijn, sluit het geheel beter aan met dat waar Wüsthof voor staat: hoogwaardige kwaliteit keukenmessen. Er is dus aan de kwaliteit en degelijkheid niets gewijzigd, alleen het uiterlijk heeft een transformatie ondergaan.
De sticker op de greep is weg en vervangen voor een slijtvast logo. Het logo is van hetzelfde materiaal gemaakt als de greep zelf. Dus geen last van versleten logo’s meer op de greep!
Met de verandering is, naast de verpakking en het logo, tevens ook de etsing op het lemmet aangepast. Deze is kleiner en rustiger en straalt daardoor nog meer klasse uit.
Naast de optische veranderingen is er aan de kwaliteit en de materialen niets gewijzigd. Je geniet dus nog steeds van de uitstekende kwaliteit, maar dan in een nieuw jasje! Vanaf 1 juli worden álle Wüsthof-keukenmessen in de vernieuwde versie geleverd.